Melkstem Peer Mascini achter spotje Wijnvoordeel.nl

Van melk naar wijn: goeie upgrade in de reclame-carrière van Peer Mascini, merkte zoon Alexander op over dit spotje van Wijnvoordeel.nl. Dat ”Sodeknetter wat voordelig!”-filmpje was gisteravond voor ‘t eerst op de buis te zien; goed nieuws dus voor de portemonnee van een serieuze acteur. Maar een upgrade van het reclame-

niveau was het zeker niet voor Peer, deze platte -maar vast smakelijke- wijnaanbieding per commercial ;-)

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like dan ff HIER graag.

Lees ook:Peer Mascini speelt in dweil van een commercial vinden De Opportunisten
Lees ook:George Clooney met Jean Dujardin in nieuwe Nespresso-commercial
Lees ook:De Opportunisten doen wat leuks met de Doe Maar Wat-reclame van Royal Club
Lees ook:Mooie reclamestunt KPN: broekzakken vergroten voor de nieuwe iPhone 6 Plus
Lees ook:Bezoeken Reclamewereld naar 75.500 in januari ’15

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.