Christoffel gedold door vrienden in Ziggo-spotje over internetkracht

De kracht van het internet’ wordt centraal gezet in de nieuwste Ziggo-commercial. De provider heeft namelijk onlangs zijn internetsnelheid verhoogd, meldt het persbericht vandaag, maar nog lang niet alle klanten zijn zich hiervan bewust. In alweer de zesde commercial waarin de vijf vrienden een hoofdrol spelen, en de eerste die

Reclamewereld haalt, wordt een grap uitgehaald met een van de vijf, Christoffel. Het verantwoordelijke bureau is DDB & Tribal, vorige week bekroond als Reclamebureau van het Jaar 2013.

Lees ook:Reality TV: Ali B en veel baby’s in nieuw spotje van T-Mobile
Lees ook:Aantal bezoeken aan Reclamewereld boven de 96.000 in juni
Lees ook:Johnny Hardstaff’s ‘Dark Room’ in superserie Philips Cinema
Lees ook:Is 1 april-tegenslag met zakenauto reclamebureau XCJ 1 april-grap?
Lees ook:UPC promoot hdtv/digi-tv met game ‘Bekijk Beijing samen met mij’

Eén reactie op “Christoffel gedold door vrienden in Ziggo-spotje over internetkracht

  1. Peter

    Flauw.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.