Na popcornlol mag Johnny de Mol van bank rollen van UPC

More power, more joy. Johnny wil altijd meer. Dus niet alleen popcorn. Maar ook  van de bank rollen (en naar de bank rollen, haha), met dank aan reclamebureau JWT. Meer internetten wil De Mol jr ook al. Met WifiSpots van UPC kan dat straks op 500.000 plekken, is de belofte. Bovendien zijn WifiSpots van UPC gratis voor iedere UPC Internet-abonnee. Verleidelijk. En aangezien ik serieus zo’n internetoverstap overweeg, na vele jaren KPN, bekijk ik dit soort reclame met extra aandacht. Zo zag ik dat die WifiSpots binnenkort nog helemaal niet beschikbaar zijn in de Randstad, tenzij ze spoedig aan die van ‘concurrent’ Ziggo worden geknoopt. En, lastiger, ben ik tegenstander van de fusie UPC/Ziggo, want dat creëert een te machtige combi op de kabel. Nu kan ik hier in Amsterdam al niet kiezen tussen UPC en Ziggo, ondanks al die landelijke reclamecampagnes van Ziggo.

Lees ook:Reclame voor Ziggo’s stunt met 1.000.000 gratis wifi-locaties
Lees ook:ABN.Amro en Fortis gaan samen, maar wij gaan vóór
Lees ook:Nieuw-reclame voor delen met UPC Mobiel Eindeloos
Lees ook:Goedkoop bellen en internet bij Ziggo Mobiel meldt reclame
Lees ook:Ellen ten Damme en Arie de specht welkom geheten door Ziggo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.