The Who, artiesten en ingenieurs bouwen aan Sony-succes

De perfecte Engelse songklassieker met de perfecte titel, Join Together van The Who, vergezelt deze sterke commercial van Sony. Daarin vertelt het Japanse bedrijf samen met tal van bekende gezichten wat er allemaal is gepresteerd na de Walkman. Omdat creatieven en techies goed samenwerken bij Sony, dat gelukkig nog steeds staat voor kwaliteit. En zegt: ”An artist can challenge an engineer with the impossible. An engineer can make the impossible possible. We measure our success with the flutter of a heart or a bead of cold sweat. After all, it’s not about what we make; it’s about what we make you feel.” Dóórgaan Sony. Dat kwaliteit mag overleven.

Lees ook:Minidocu over GT4-racer Lucas Ordonez in spotje voor Sony PS
Lees ook:Jongen reist als een Alice door Sonyland in Make.Believe-commercial
Lees ook:Ex-Spice Girl Mel B wordt persoonlijk in promotie Sony Bravia
Lees ook:Michael Jackson begeleidt swingend Xperia Z2-spotje
Lees ook:Amazing spotje Experience Amazing van Intel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.