Minidocu over GT4-racer Lucas Ordonez in spotje voor Sony PS

Believe that anything you can imagine, you can make it real.” Een nieuwe aflevering in de make.believe-campagne van Sony, voor de PlayStation. En een beetje, sorry, Sony, Just Do It-achtig. Wederom gemaakt door de vestiging in Los Angeles van het Nederlandse reclamebureau 180. De video vertelt het verhaal van  Lucas Ordonez, van zijn overwinning in de eerste editie van de GT Academy tot en met zijn ervaringen als als pro racer in de GT4 European Championship. Nissan lift ook goed mee met dit tikkie vermoeiende filmpje, en niet alleen vanwege de lengte (2 minuten). Via Creative Criminals.

Lees ook:Nissan parodieert hit-spot Sony met reclame voor Quasqai
Lees ook:The Who, artiesten en ingenieurs bouwen aan Sony-succes
Lees ook:Ex-Spice Girl Mel B wordt persoonlijk in promotie Sony Bravia
Lees ook:Blaauw, Claus, Dekker, Staverman, Volmer bevelen SE Experia X1 aan
Lees ook:Genghis Khan, Alexander de Grote, Napoleon, Nissan’s Juke

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.