Juul het stressmannetje maakt autorijders ‘t leven zuur

Ten behoeve van mededinging in buitenlands reclamefestivals is dit Belgische spotje ‘Stress Doll‘ gedoopt, maar ten zuiden van ons land hebben ze het gewoon over Juul, het stressmannetje. Die autorijders met wie hij meerijdt zo gek probeert te maken dat ze voortaan kiezen voor het openbaar vervoer, in casu vervoersmaatschappij De Lijn. Het spotje, gemaakt door reclameadviesbureau Famous, won de ‘Vepec’s Gouden Welp’ gewonnen voor de beste Belgische reclamespot van het afgelopen jaar. ‘Laat stress thuis, neem de bus of tram als je naar de stad gaat’, klinkt de boodschap. Bron: De Standaard.

Lees ook:De melkboer scoort bij vrouwen thuis en op Belgisch reclamefestival
Lees ook:Belgische online zender gelanceerd met kunstexperiment als reclame
Lees ook:Zeg waarom je van je hond houdt: Kayak’s uitlach reclame
Lees ook:Donaties via mobiel voor blinden: reclameprijs voor Belgisch idee
Lees ook:Naomi Campbell in spotjes Belgische modeketen JBC

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.