De melkboer scoort bij vrouwen thuis en op Belgisch reclamefestival

De zatlap en ‘t blonde stuk, dat Belgische anti-alcoholspotje, haalde onlangs de derde prijs op het Belgische reclameprijzenfestival. Dat werd georganiseerd door de Vepec -Vereniging voor Promotie en Communicatie- in Antwerpen. De tweede plaats ging naar bijgaand spotje Milk Man, in opdracht van verzekeringsbedrijf Mercator, en gemaakt door reclamebureau Duval Guillaume. De eerste plaats was voor een promotiefilmpje voor de stad Antwerpen, klik hier om te zien. Via De Standaard Online.

Lees ook:Donaties via mobiel voor blinden: reclameprijs voor Belgisch idee
Lees ook:Leuke commercials Duval Guillaume in BBC’s Commercial Breakdown-show
Lees ook:Blowjob en babysitgrap als reclame jarige Ché-magazine
Lees ook:Help, Belgische wafels veroveren New York (waar blijft onze kroket?)
Lees ook:Dromen tussen de lakens dankzij mannenblad Ché

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.