Laat haar zien hoe je in elkaar zit adviseert Axe in spotje

Show Her What You’re Made Of’ heb ik dus maar even vertaald in ‘Laat haar zien hoe je in elkaar zit.’ Dat is namelijk de titel van deze Australische campagne van Lynx, in onder meer Nederland, thuisland van fabrikant Unilever, beter bekend als Axe. De commercial is gemaakt door reclamebureau Droga5 in Sydney, de regisseur komt van ver, de Argentijn Ari Evasio. Jongens moeten opgroeien met Axe, is de wens van het merk, dat de Australische acteur Liam McIntyre inschakelde om ‘m kracht bij te zetten. Het idee: hoewel jongens man willen worden en mannen jongens, zijn vrouwen op zoek naar een combi in mannen – van jeugdige bravoure tot volwassen uitstraling. Zoiets. Als ‘trivia’ meldt IMBd over McIntyre: ”Lives in Los Angeles with Spartacus co-star Todd Lasance.” Bron: TIR.

Lees ook:Liam Neeson wil vergelding in Clash of Clans-spotje
Lees ook:‘Gezonde mannen’ voor onderzoek naar auto-immuunziekten gezocht per advertentie
Lees ook:Vrouwen verdienen 17% minder dan mannen in EU meldt advertentie van Europese Comissie
Lees ook:Maak liefde, geen oorlog zegt spectaculair spotje Axe Peace
Lees ook:Naaktreclame van merk dat geen reclame behoeft: Ugg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.