Johnny de Mol hard aan het werk in drie spotjes van UPC

Als er iemand altijd meer wil, is het Johnny de Veelgebruiker. Al is het popcorn, of bekken trekken, haha. Of meer kijkplezier, of meer internetsnelheid. Bij UPC krijg je het grootste aanbod en de beste keuze aan films, series en documentaires, claimen ze bij UPC. ”Dus is er altijd iets voor jou op tv. Nergens anders krijg je meer voor hetzelfde geld als bij UPC.” Het tweede spotje gaat over meer internetsnelheid, het derde heeft overal tv kijken als onderwerp. Info over abo’s hier. voor onze abonnementen. Het verantwoordelijke reclamebureau is JWT. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Spotje Johnny de Mol met Queen-zang over overal tv kijken met UPC
Lees ook:Alleen voor vrouwen: de ‘hunk’ tuinman van Coca Cola Light
Lees ook:Beeld, duim & oor benadrukt in Apple’s iPhone 5-spotjes
Lees ook:Sneue Lindsay Lohan moet wat bijverdienen met spotje
Lees ook:Bekende gezichten en series te zien in tv-app spotje Ziggo

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.