Beeld, duim & oor benadrukt in Apple’s iPhone 5-spotjes

Apple’s eerste drie commercials voor de nieuwe iPhone 5 zijn net de lucht in gegaan in de VS, en leggen vooral de nadruk op beeld en het gebruik van je duim. Zie ze hier. Klik hier voor het tweede spotje (Thumb), die duidelijk wil maken dat het toestel groter (=langer) is geworden, maar dat je ‘m nog steeds kunt bedienen met je duim, en hier voor de derde (Say cheeeeese), die de panoramafoto mogelijkheden laat zien en de vierde, over de nieuwe oordopjes. De eerste, bijgaand, gaat over The Laws of Physics; waarin een kleine smartphone groot kan zijn. Reclamebureau is TBWA in de VS. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Van Amstel tot Unox: tien winnaars vierde kwartaal Ster Gouden Loeki 2015 bekend
Lees ook:Heineken, Albert Heijn en LOI winnaars Gouden Loeki voorronde JANUARI
Lees ook:NTR-serie over toekomst journalistiek: de reclametrailer
Lees ook:Gouden Loeki nominaties maart: Jumbo, Cup-a-Soup en Albert Heijn
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde AUGUSTUS: Suzuki, KPN en ABN Amro

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.