Niet zo zoete spotjes van chocolademaker Cadbury zijn leuk

Over het bittere einde van Honey pie en Snowflake. Twee geestige Engelse commercials die de aandacht moeten vestigen op het feit dat de ‘fine dark chocolate’ van Cadbury-merk Bournville niet zo zoet is. Cadbury-chocolade heeft dankzij zijn Dairy Milk-bars -zie de eveneens nog meer aparte, mooie reclame ervoor hier- de (terechte) naam erg zoet te zijn, Bournville is dat dus minder, maar dan kan het Britse publiek kennelijk maar niet geloven. Al decennia lang niet, weet ik toevallig uit ervaring. Reclamebureau helaas onbekend.

Lees ook:VW-eigenaren krijgen ‘t het moeilijk in spots over hun oude auto’s
Lees ook:Philips trots op PSV als oprichter en als fan meldt inhaak-advertentie
Lees ook:IJsmens eet zichzelf op in spotje voor Little Baby Ice Cream
Lees ook:Maria Sharapova gaat Sugarpova snoep verkopen in VS
Lees ook:Got it. Dat mooie Champions League-spotje van Gazprom

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.