Wat er allemaal niet gebeurt op de stranddag van Fanta

Fantastisch. Wat er hier allemaal niet gebeurt in deze uitbundige Duitse commercial ‘Zandkastelen‘ van frisdrankje Fanta; even naar lucht happen moesten we. Een dagje op het strand. Das wat anders dan kuilen graven. Fanta, een Coca-Cola merk, noemt zich de officiële sponsor van Fantasie in Duitsland, maar ik het geen idee wat dat is voor een evenement. Niet het feel good Fantasie filmfestival, want daar wordt Fanta niet genoemd. En Phantasialand kan het ook niet zijn. Het is gewoon wat het zegt: fantasie. Zie ook de/een Making of-site, een bezoekje waard. Alex & Steffen regisseerden dit kunstwerkje voor reclamebureau Jung Von Matt Hamburg, samen met Tempomedia Filmproduktion. Via Shots.

Lees ook:Bieber-koorts leidt tot vrolijke ‘Walls’-commercial Coca-Cola
Lees ook:BP’s eerste spotje na ‘de ramp’ gaat over OS ‘London 2012′
Lees ook:Eetbare advertentie van Fanta is ook goed voor ‘t milieu
Lees ook:Willem Ruis, de Show van zijn Leven, in de reclame
Lees ook:Reclameman Koopal regisseert speelfilm De Marathon

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.