Net zo 500, maar dan groter, zegt advertentie over Fiat 500L

Net zo 500, maar dan groter, zegt advertentie over Fiat 500L. In prachtig wit met zwarte top staat het leuke wakkere karretje ‘De City Lounge’ vandaag te pronken in de wakkere krant. Drie jaar garantie en drie ‘gratis onderhoud’ (ze durven, die Italianen) en 333 kleuren- combinaties en keus uit drie motoren, om maar een greep te doen. Fiat kopieerde duidelijk de marketing strategie van BMW, dat na de populaire Mini kwam met de Mini Countryman (maar de vanaf prijs daarvan is wel bijna 7000 euro hoger). KLIK op 500L-advertentie om wat te vergroten.

Lees ook:Mini groeit, wordt Maxi en mag ‘t opnemen tegen een monster
Lees ook:Nieuwe Mini Countryman gepresenteerd in hippe reclamevideo
Lees ook:Slimme honden die in Mini’s kunnen rijden voor adoptie
Lees ook:Gespierde Fiat Abarth-reclame dankzij 12 naakte vrouwen
Lees ook:Cactussen prijzen Mini Countryman’s Dakar Rally prestatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.