Verdachte buigt voor Pizza Quatro Stagioni van Cup-a-Soup

En als je niet meewerkt vertellen we je moeder.” Pas als de politieman een Italiaanse operazanger wordt na een slokje van de nieuwe Pizza Quatro Stagioni-smaak van Cup-a-Soup slaagt hij erin de verdachte in moeilijkheden te brengen. Geestig spotje. Zou wel eens een leuke serie kunnen worden, want er komen nog drie smaken aan. ‘Limited edition’, inclusief Red Curry. Toch eens proberen. Het reclamebureau is TBWA\Neboko.

Lees ook:Wedden dat ie de luxaflex niet kan ophangen zegt haar moeder in Holland Casino-spotje
Lees ook:Aardige nieuwe ‘Generatie KPN’-spots belichten belangrijkste diensten
Lees ook:Wil je lekker voetbal kijken, zit je vrouw te huilen op de bank
Lees ook:Is dat nou een teef of een reu op die schoot van Sint Pearle?
Lees ook:Jingle Bells-reclame ‘gespeeld’ door NBA-basketbalspelers

2 reacties op “Verdachte buigt voor Pizza Quatro Stagioni van Cup-a-Soup

  1. Cup-a-Joep

    Tja, het bekende trucje weer… Man eet product en krijgt daarna iets wel voor elkaar dat eerst niet lukte. Hoe vaak hebben we dat nou al gezien? Waarom kiest Cup-a-Soup niet voor iets originelers? Dat verdient dit merk toch? #teleurgesteld

      /   Beantwoorden  / 
    1. Cup-a-Mari

      Ik ben het oneens. Ja, het is een cliché gezien vanuit het ‘Er is een probleem en het product vormt de oplossing’, maar ik kan geen enkele reclame bedenken waarin dat niet voorkomt.
      Deze reclame springt er voor mij nog enigszins uit, als we dat cliché uitgangspunt nemen, door de middelen. Door het effect van die soep zo te overdrijven wordt het niet irritant ongeloofwaardig maar grappig ongeloofwaardig. Het feit dat die man opeens een hele aria begint te zinnen is naar mijn mening verrassend en origineel.
      Wat mij betreft is de reclame amusant en altijd nog een stuk minder vervelend dan de gemiddelde reclame.

        /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.