Ting, tingeling, zou dit echt ‘t eerste iPad mini-spotje zijn?

What a stupid ad,” reageerde Savovas, na het zien van deze commercial, opmerkelijk vanwege z’n eenvoud: de eerste voor de net gelanceerde iPad mini. Al dacht ik eerst even aan een fake ad. VO1dwalk3r daarentegen: ‘’28 seconds of beauty, to my ears and to my eyes!” Rajkumar Rajendran legt liever uit: ”Apple sells emotions. Through products.” En Lucasse Bastian5 merkt op, ook op YouTube: ”The sound from 0:18 onwards doesn’t come from iPads.” Op de bron, reclamesite Ads of the World, zijn de reacties erg positief over deze commercial van reclameburau TBWA in de VS. Zo schrijft The lizard king: ”Superb… No features explained… no boring comparisons… simply I-pad mini. Brilliant. Great job.” En sacrilegend tenslotte: ”Honestly, it’s frustratingly good.” Nou, daar gaan we dan.

Lees ook:Goed voor de geest, rennen met Asics (prachtige commercial)
Lees ook:De dood slaat onverwachts toe, ‘n Japanse verzekeringscommercial?
Lees ook:Nieuw BMW Mini-concept met cool filmpje (en coole babes)
Lees ook:Over mamma en OS London: tearjerker-reclame van P&G
Lees ook:Muziek maken op 600 wijnglazen als reclame Škoda Combi

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *