Stunt met waterkanon en vuurwerk Belgische telecommer

Over een Belgisch waterkanon, vuurwerk. En King en Kong. LOL. ”Telenet kan het niet laten. Opnieuw trekken ze zich niets aan van de conventies en weer herschrijven ze de spelregels. Deze keer zetten ze de markt voor mobiele telefonie op z’n kop. Ze snoeien duchtig in de ondoorzichtige kostenstructuur en laten de hele tarievenjungle achter zich. Tot groot genoegen van de consument.” Zeggen ze over zichzelf, daar bij Telenet in België, in een persbericht van WC Eend-allure. De klant van  reclamebureau TBWA pakt uit met

”twee daverende tariefplannen,” geheten King en Kong. ”Gebruik je je toestel veel? Kies dan voor KING. Gebruik je ‘t belachelijk veel? Neem dan KONG. Voor respectievelijk 15 en 50 euro krijgen Telenet-klanten een pak meer dan ze verwachten voor die prijs.” Vanaf nu wordt alles ‘oersimpel’, meldt het persbericht ook, maar ik zou toch zweren dat de stem/voice-over poepsimpel zegt… Bron: rechtstreeks.

[PS]

Lees ook:Giga voetstappen op strand Santa Monica zijn van King Kong
Lees ook:Het enige dat je nog moet installeren is jezelf (en je bier)
Lees ook:De vele filmgevoelens van een vrouw (reclame Prime)
Lees ook:King Kong herleeft: nu in 360 3-d bij Universal Studio’s (spot)
Lees ook:Dwergkeesjes ingeschakeld in reclame om ‘dief’ Bud Light te tergen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.