King Kong herleeft: nu in 360 3-d bij Universal Studio’s (spot)

He’s never been this real.” Als je deze zomer op vakantie naar de VS gaat en van plan bent om Universal Studio’s in Hollywood te bezoeken, zorg dan dat je gaat als deze gloednieuwe ”next generation”-attractie open is (vanaf juli, zeggen ze, de precieze datum is mij niet bekend): US’ new King Kong 360 3d-attractie.  Bijgaand het zeer ingetogen spotje ‘Crushed‘ van reclamebureau 72andSunny, met vertrapte auto’s, inclusief, ach gossie, een Toyota Prius. ”The most intense 3-d experience on the planet” luidt de aanbeveling aan het eind. De KK-attractie is gecreëerd onder leiding van niemand minder dan Peter Jackson, de regisseur van de Oscar-winnende (2005) speelfilm King Kong.  Meer verkooppraat erover: ”It will combine thrilling visceral effects with the world’s largest Surround Digital projection system to create a next-generation theme park experience.” Hele grote aanrader, lijkt mij. Via o.m. AdFreak.

Lees ook:Giga voetstappen op strand Santa Monica zijn van King Kong
Lees ook:No advertising Kerstreclame van Sainbury’s, de Britse AH
Lees ook:Stunt met waterkanon en vuurwerk Belgische telecommer
Lees ook:Burger King in de VS heeft plannen voor een speelfilm rond ‘King’
Lees ook:‘The Hobbit: The Desolation of Smaug’ – eerste reclametrailer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.