Hot guys waarschuwen vrouwen voor borstkanker in spotje

De Canadese organisatie Rethink Breast Cancer, die vrouwen waarschuwt voor borstkanker en adviezen geeft, kies voor een heel andere benadering om een bekend probleem aan de orde te stellen. Met ‘hete’ mannen. In de infomercial, gemaakt door reclamebureau John St., leggen ze uit waarom dat effectiever zou zijn, om vrouwen te bereiken. Je kunt een App downloaden voor zelf-onderzoek en tips. Het filmpje is onlangs geselecteerd in de Ads Worth Spreading-competitie, waarover Marketing Tribune meer meldt. Verschillende filmpjes en spotjes zijn al op Reclamewereld te zien geweest, haasten we te zeggen. Deze geestige over zo’n serieus onderwerp hebben we kennelijk over het hoofd gezien ;-)

Lees ook:‘Braboneger’ reclamespot FNV Horeca ‘is discriminatie’
Lees ook:Wedstrijd: ondernemers maken eigen ‘Even Apeldoorn bellen’-filmpje
Lees ook:Wonderbra zoekt vrouwen met grote borsten voor fotosessie record
Lees ook:Vrouwen, verberg je rondingen niet adviseert MS Mode in ‘Curvepower’-spotje
Lees ook:Oma Philips-reclame geeft moeders tips over huilende baby

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.