Barack Obama stopt voor Grolsch-bier in nieuw Plopspotje

Sir, there is no time,’ klinkt het bezorgd. De reactie uit de zwarte limo, gedecideerd: ‘Oh, yes we can.” Biermerk Grolsch presenteert vandaag met hulp van niet minder dan Amerika’s president Barack Obama, haha, de eerste commercial van haar nieuwe reclamebureau Alfred. Met als nieuwe reclameslogan ‘Grolsch. Het klinkt al lekkerder.’ Nee, ze beginnen geen radiozender. Het bekende geluid van het openen van een Grolsch-beugelfles -al zie je die, vreemd genoeg, nog maar zelden helaas- staat ook nu weer centraal in de commercial met op de achtergrond een bekend soulnummer uit lang vervlogen tijden. De ‘plop’ gaat de hele wereld over en brengt uiteindelijk president Obama op het idee een biertje te drinken. Meer over de Chain-campagne, een making of-filmpje, en enkele reacties, klik hier. Bron: vaksite Adformatie.

Lees ook:Barack Obama misbruikt in anti-abortusspotje CatholicVote.com
Lees ook:Dirk (leuk) en Volvo (slap) haken in op inauguratie Barack Obama
Lees ook:Osama en Obama in verkiezingscampagnes VS
Lees ook:EK Voetbal: de Wilhelmus Plopsong-spot van Grolsch
Lees ook:Mooi meisje sterft in bed door slechte adem partner

0 reacties op “Barack Obama stopt voor Grolsch-bier in nieuw Plopspotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.