Weer nieuwe reclamevorm in wakkere krant: ‘columnadvert’

Laatst wezen we al op de persvertorial van Gouda’s Glorie, als nieuwe reclamevorm in de wakkere krant. Vandaag, geflankeerd door een paar personeelsadvertenties en een halve vacaturepagina van Achmea, ontwaren we een ‘columnvertorial.’ Al staat er geen advertentie boven. Zelfs geen ‘advertorial.’ Hij is van Beljon + Westerterp, een landelijk werkend HR-adviesbureau met gespecialiseerde dienstverlening op het terrein van human resources. ‘Columnist’ is Koos-Jan Noorman, algemeen directeur, en, moet ik zeggen, hij heeft best wel een goed verhaal. En vooral: niet tè. Vreemd genoeg kon ik Noorman’s column niet zo snel vinden op de site van Beljon + Westerterp. Daarom heb ik ‘m maar geproduceerd in de overlees, want toch wel een aparte ontwikkeling zo.

Lees ook:Reclamewedstrijd Gay Krant gewonnen door ‘Andrélon for Men’s, di
Lees ook:Diehard fans Ajax hebben gelijk met hun logostrijd zegt reclameman Eugène Roorda
Lees ook:Reclamemaker Roorda: ‘Macht is allang aan de markt’
Lees ook:Een brochure laten drukken in 3 stappen
Lees ook:Manfred Bik volgt Eugene Roorda op als BNR’s reclamecolumnist

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.