Scarlet laat kinderen in de kou staan in ‘leven is duur’-spots

Als gezin word je al genoeg gepakt.’ Telecommer Scarlet is back en town. Hield destijds van provoceren (remember Beau?), en doet dat nu weer, en maar al te graag, zo te zien. Geheid dat deze twee commercials fronsende wenkbrauwen bij sommige ouders opleveren, maar dat is natuurlijk de bedoeling: opvallen met een aanbod, naamsbekendheid her-creëren. Hoe anders, hoe subtiel daarmee vergeleken, doet  de ‘goedkope’ telecommer Telfort dat al ‘n tijdje. ”Een gezin hebben is duur. Dat weten we

allemaal. Helemaal als je er eens een dagje met elkaar op uit wil. Scarlet, de telecom aanbieder die na jaren van ‘radiostilte’ weer helemaal terug is, ziet dat als geen ander. En introduceert daarom: Scarlet Family. Onder de vlag van het nieuwe campagnethema “Als gezin word je al genoeg gepakt“, bewijst Scarlet dat het ook anders kan. Heel simpel, met een duidelijk aanbod en een lage prijs.” Laat het reclamebureau, Euro RSCG, weten.

PS Wat voor SUV -de mensen hebben daarvoor kennelijk wel geld, haha- is dat eigenlijk? Een Japanner, een nieuwe Subaru Forester verzekeren kenners mij (vanaf €30.000). Interessante keus voor een bureau met twee automerken, de zussen Citroën en Peugeot als klant. Best nieuwsgierig naar verhaal daarachter. Misschien konden ze niet kiezen, haha. Of wilden ze niet meebetalen aan de commercials, kan ook.

PPS Trendje? Kinderen ‘plagen’ in commercials? Eerst Leukwerkt met Peijnburg, toen, nog op de buis, Super, en nu dus Euro RSCG met Scarlet?

Lees ook:De ene zoen is de andere niet in Love Story van Orange
Lees ook:Citroën trekt auto’s rode wintertrui aan als reclamestuntje
Lees ook:Leuk, en weer ‘ns wat anders? Chinese spot VW Passat CC
Lees ook:Mr T en ‘Captain Kirk’ Shatner in nieuwe World of Warcraft-spotjes
Lees ook:Beau schrijft boek over gesjeesde reclameman

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.