De ene zoen is de andere niet in Love Story van Orange

Twee versies van dezelfde Love Story. Telecommer Orange, als merk verdwenen uit Nederland -en overgenomen door T-Mobile dacht ik- lanceerde twee nieuwe commercials in Frankrijk voor haar nieuwe supersnelle smartphone met Intel Inside. De eerste romantische is de tv-versie, de tweede verschijnt alleen online, om onbekende redenen. Misschien niet ‘aantrekkelijk’ genoeg voor het algemene publiek. Wel in het Frans allemaal, maar goed te volgen. De reclameslogan voor beide versies is “Surfez Aussi Vite Que Vous Pensez” (surf zo snel je kunt denken of zoiets). Via TIR.

Lees ook:Die andere Kim en Daniël gaan ook naar het Film Festival
Lees ook:Ster-directie: ‘Reclame voor het grote publiek aantrekkelijk’
Lees ook:Eén groot feest in VS: lancering nieuwe Ford Fiesta
Lees ook:Frans Molenaar maakt reclame voor z’n zitcomfort collectie bij Prominent
Lees ook:FBTO wijzigt slogan en adviseert schaatsroutes in reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *