Uh, waarom een Koala-beertje? Omdat ze slecht zien, schijnt… De ster van deze Engelse Specsavers commercial voor contactlenzen is een computer-generated buidelbeertje, gecreëerd door Framestore, dat ooit een Oscar won voor zijn knappe visuele effecten. Geestig filmpje, gemaakt door de creatieve afdeling van de brillenverkoper zelf, waarin de bekende reclamekreet ‘Should’ve gone to‘ opvallend ontbreekt. Niet passend geacht deze keer, maar de implicatie is er: ”too heavy-handed to use in this context,” aldus Specsavers’ Creative Director. Via TIR.
Lees ook:John Cleese speelt Basil uit oude hitserie Fawlty Towers in Specsavers-commercial
Lees ook:Boombox en Blijf Fit-spotje met senioren Specsavers
Lees ook:Astronauten keren terug naar de aarde in spotje Specsavers
Lees ook:Wat een misverstand, was ze maar naar Specsavers gegaan
Lees ook:Specsavers gaat Centraal Beheer achterna met autobus