De vijf redenen waarom we vrolijk gaan worden van Transavia

Boem, pats, daar staat-ie, de tweede advertentie van Transavia, vandaag in de wakkere krant. Als follow-up van de uiting over de winnende slogan van gisteren, die veel reacties losmaakte. En diezelfde Telegraaf kopt ”Transavia wil overleven door te groeien‘ boven een redactioneel artikel vandaag, waarin wordt gesuggereerd dat ze ‘ettelijke miljoenen’ verlies hebben geleden in het afgelopen boekjaar. Maar de nieuwe directeur Bram Bräber is druk aan het reorganiseren en gelooft dus heilig in reclame en pr om de groei weer op te pakken. Blijkt. De advertentie vandaag noemt de vijf voordelen waarvan je vrolijk wordt als je met Bräber’s bedrijf vliegt. Op de 2e plaats, na de ‘meeste en de leukste bestemmingen’, volgt ‘een eerlijke prijs.’ Dat moeten we dan maar geloven. Trouwens, wat is eigenlijk een ‘eerlijke’ prijs?

Lees ook:Transavia maakt reclame voor EK Beachvolleybal en zichzelf
Lees ook:De kracht van vriendelijkheid als Transavia-reclame
Lees ook:Geestig: love story in auto-achtervolging (spotje Dodge)
Lees ook:Waakhond: reclame Transavia.com strijdig met reclamecode
Lees ook:Transavia truukt met prijs ‘citytrip’ in vanaf €10-advertentie

2 reacties op “De vijf redenen waarom we vrolijk gaan worden van Transavia

  1. Helmer Krijnen

    Lekker eerlijk die prijs.
    Ze maken je al weken lekker dat vanaf 5 april de tariefmethode aantrekkelijker wordt doordat je niet standaard meer voor bagage moet betalen (komt er dus later bij). Ze vergeten er alleen al die weken bij te vermelden dat de prijzen zoals ze waren gewoon het zelfde blijven. RESULTAAT: ZE WORDEN DUURDER, en niet zo’n beetje ook. Ik had potverdorie gewoon vorige week al moeten boeken. Dan was ik een euro of 100 goedkoper uit geweest. Ik ga toch eens bij RyanAir kijken. (na 10 jaar vliegen met BudgetAir/Transavia)

      /   Beantwoorden  / 
  2. a.a.a. bracke

    het is en blijft een oer nuchtere en goede hollandse vliegmaatschappij.
    ze doen het goed en maakt het uit dat een slogan al meer is gebruikt?
    nee hoor, moet je maar eens al die artiesten bekijken die succes hebben met een hit uit het verleden of een gejatte melodie. want dan vinden we ineens alles wel kunnen en mooi. de pers zou zich eens iets voorbeeldener op moeten stellen dan verkochten ze meschien wat meer en zouden ze minder verlies lijden. zodat er meer banen gespaard zouden blijven

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.