Bezuinigen op z’n Amerikaans, eerst het bier eruit (spotje Bud Light)

It was a joke...!” Een van de meer geestige commercials uitgezonden tijdens de Super- Bowl is, niet voor het eerst, van Bud Light (reclamebureau DDB Chicago). De directie vergadert, want de kosten moeten dringend omlaag. De marketingkosten? De bonussen? Of kan het misschien wat minder tijdens de vergaderingen ….

Lees ook:Auto-site Cars.com leeft van ellendige ervaringen anderen
Lees ook:Kantoordief spotje Doritos maakt kans op SuperBowl-prijs
Lees ook:Waterkraan dicht tijdens tandenpoetsen verzoekt Colgate in spotje
Lees ook:Super Bowl filmpjes in 3D van Pepsico’s SoBe en Dreamworks
Lees ook:Kort optreden Stevie Wonder in bierspotje van Bud Light

0 reacties op “Bezuinigen op z’n Amerikaans, eerst het bier eruit (spotje Bud Light)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.