Met hardlopen komt er meer vrij dan zweet zegt Asics-spot

Na deze, van precies een jaar jaar geleden van Asics, de follow-up, ook een commercial die internationaal wordt vertoond. Sound mind, sound body is nog steeds de slogan. Want actief sporten doet méér met je, maakt je geest schoon zelfs. Zelf heeft Asics er in de nieuwe commercial, gemaakt door reclamebureau Vitro in de VS, aan toegevoegd in wat hun grootste campagne ooit wordt genoemd:  “running releases more than just sweat.” Het knappe filmpje zal in een aantal grote landen te zien zijn, maar niet in Nederland. Hier worden andere campagne-uitingen ingezet. De merknaam ASICS staat overigens voor Anima Sana In Corpore Sano, Een Gezonde Geest in een Gezond Lichaam dus. Weten we dat ook weer. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Goed voor de geest, rennen met Asics (prachtige commercial)
Lees ook:Couch patatoes de oorlog verklaard in ‘It’s a big world. Go run it!’-spotje Asics
Lees ook:Jazzman Benjamin Herman praat over zijn passie met Philips
Lees ook:Bottom-up: modemerk Liu.Jo kondigt spotje aan in krant
Lees ook:Hoe reclamemakers internationaal op Titanic inhaakten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.