Wesley & Yolanthe-watchers, hoe zit ‘t met deze hotelreclame

Wesley & Yolanthe-watcher ben ik niet, nou, Wes hou ik goed in de gaten, maar alleen op het voetbalveld. Vandaar deze oproep, naar aanleiding van een vreemde advertentie vandaag in, of all newspapers, de Volkskrant. Van het zo te zien zeer fraaie Spaanse hotel/restaurant Castell d’Empordà. ”We lost the final of the Wesley & Yolanthe Marriage Location,” zeggen ze. ”So you’re invited instead.” Verliezen die Spanjaarden ook eens een finale van Hollanders, denk je eerst, en: was er somsWesley en Yolanthe hotel Spanje een competitie gaande voor het Grote Huwelijks Feest? Maar zou Wes echt hebben overwogen om te feesten en trouwen in Spanje, terwijl het a.s. echtpaar toch in Italië woont en actief is? Nee toch, logisch dat ze dus Toscane hebben uitgekozen. Enfin, wie weet wordt dit vraagstuk nog opgelost. Maakt Castell d’Empordà, als zelf geclaimde ”op een na beste hotel ter wereld” (dat ‘beste’ is zeker waar W&Y c.s. verblijven) soms slim reclame via onze BN-ers? Hun lokkertje/aanbod is wel érg aantrekkelijk, trouwens: €149 voor ‘n kamer voor twee personen. Maar pas op: ”Beperkt aantal kamers beschikbaar dus boek snel.”

Lees ook:Een scheet van een hotel, alles mag, net als thuis (ExStayHotels)
Lees ook:Lloyd Hotel in Weer Eens Wat Anders In De Reclame
Lees ook:Appelfeestje in reclame vanwege Lidl’s groente/fruitprijs
Lees ook:ME’ers nerveus, de Bijenkorf’s dwaze dagen komen er aan
Lees ook:Hotel Hyundai***** vindt tijdelijk onderdak bij College Hotel

Eén reactie op “Wesley & Yolanthe-watchers, hoe zit ‘t met deze hotelreclame

  1. Godfried

    Zoek ut lekker zelf uit zou ik zeggen.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.