Octopus Paul begint reclamecarrière bij verzekeraar Geico

De wereldberoemde helderziende Duitse octopus Paul, die de uitslag van de WK-finale en van de wedstrijd om de derde plaats goed voorspelde, is een een reclamecarrière begonnen. Zo lijkt het althans.  Helemaal in Amerika, vreemd genoeg, en voor Geico, een verzekeraar:Geico can help you save on homeowners’ insurance.”  Kan me voorstellen dat ie ook Centraal Beheer hier kan helpen: doe iets niet, anders wordt ‘t Even Apeldoorn bellen haha. Laatste nieuws is trouwens dat het Zoo Aquarium in Madrid Paul, die in een Duitse dierentuin woont, nu naar Spanje wil halen als ‘nationale schat’. De dierentuin zou al een aanvraag hebben ingediend en hoopt een ander dier voor Paul te kunnen inruilen. Intussen werd er ook al een applicatie voor de iPone ontwikkeld: ‘Ask the Octopus‘. KLIK DOOR OM behoorlijk gekke COMMERCIAL TE ZIEN. Die werd gemaakt door het Amerikaanse reclamebureau The Martin Agency. Via Creativity.

Octopus Paul Geico

Lees ook:EK ‘Octopus Paul’ gezocht als reclame Kinderboerderij De Pijp
Lees ook:Bavaria bedankt Oranje, en octopus Paul ook, in WK-inhaker
Lees ook:Is al die vispis oorzaak van de opwarming van de aarde, vraagt spotje
Lees ook:Hond gaat door, spotje verzekeraar allang voorbij
Lees ook:Brazilian Kaka dubbel te zien in Sony’s 3D TV-voetbalspotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.