Meer mensen zouden naar de pedicure moeten, vindt de brancheorganisatie ProVoet ‘voor de pedicure.’ Om met name vrouwen te overtuigen, bedacht Leukwerkt Worldwide voor deze klant een grappige campagne die deze vrouwen het gevoel geeft behoorlijk achter te lopen. De meest succesvolle zakenmannen laten namelijk als vanzelfsprekend hun voeten behandelen. Bron: rechtstreeks.
Lees ook:Gematigd drinken maakt mannen ‘sexier en intelligenter’ zegt Heineken in soort spotje
Lees ook:Eieren verstop je met Pasen, maar blote voeten niet meer
Lees ook:Ex-miljonair Hans van de Berg: hoofdrol in spotje Telfort
Lees ook:De hele wereld gaat aan de Pleh dankzij spotje Interpolis
Lees ook:Cursus voor jonge vrouwen over (niet) opmaken tijdens ‘t rijden
Als pedicure in Bergschenhoek, Lansingerland, vind ik dit een prima spotje. Een goede zaak om het voor mannen ook heel gewoon te maken naar de pedicure te gaan.
Jammer dat dit spotje maar zo kort op de buis was. Nog steeds zie ik trouwens veel te weinig mannen!