Waarom blijven ze, vroeg ik mij al af. Maar daar zijn ze dan, vandaag in de krant. Met inhakers op Oranje en het WK, op het nippertje, want stel dat we niet… Die van Delta Lloyd is deels een herhaling van een goeie ouwe, met die Amsterdamse woonboten langs de gracht. Het blijkt reclame voor de woonbotenverzekering van het bedrijf, geestig (de tekst: Gereserveerd, Goed voorbereid wereldkampioen worden?). KLM, ons nationale luchtvaarttrots, biedt ons zijn excuses aan voor hun jets, die zelfs vandaag blauw blijven. ”Onze vliegtuigen mogen dan niet oranje zijn, hart is dat wel,” luidt de tekst. En verder o.m.: ”Met meer dan 30.000 collega’s staan we achter Oranje, dan heb je toch geen oranje vliegtuigen nodig?” Aardig.
PS Beide advertenties zijn vanochtend geplukt uit De Telegraaf, waar ze dus ook broederlijk boven elkaar stonden, samen op een hele pagina.
Lees ook:Bescheiden inhakertjes op WK Kampioenschap honkballers
Lees ook:Oranje sponsor ING feliciteert KNVB per advertentie met 125e verjaardag
Lees ook:Deelnemingsadvertentie van Malaysian Airlines
Lees ook:Sponsors ook als fans blij met kampioenschap PSV meldt advertentie
Lees ook:Gasunie complimenteert medewerkers in dagbladreclame
Transavia zorgt ervoor dat iedereen de finale kan zien.
Waarom KLM niet???
Het is erg spijtig voor onze zoon, die ENORM baalt omdat hij op het moment van de finale moet vliegen en dit niet kan omzetten bij KLM (terwijl er plaats is op andere vluchten). JAMMER KLM!!!