Honda mikt op rood, blauw en groen in spotje CR-Z hybride

Eerst dacht ik, gauw ergens een 3D-brilletje vandaan halen, om deze boeiende maar ook erg aparte, want wat onduidelijke -vooral figuurlijk- commercial voor Honda’s nieuwe hybride CR-Z te bekijken. Maar niet nodig. Dit door de bekende Brits Frank Budgen geregisseerde filmpje springt er zo zeker uit, in het reclameblok. De kleuren rood staat voor ‘sport’ (=sportief rijden), blauw voor ‘normaal’ en groen voor ‘economy’ en verschijnen blijkbaar ook op het dashboard, afhankelijk van de gekozen rijstijl, vertelt blog Creative Review. De CR-Z schijnt wel heerlijk te rijden en ziet er ook, geloof ik, goed uit.

Lees ook:Zelfs het gas wordt groen met helemaal groenpakket Essent
Lees ook:‘En dat is één’ zegt ‘proud partner’ Exact tot Max Verstappen in advertentie
Lees ook:Bennie Jolink moet normaal doen in SNS Bank-spotje
Lees ook:Eneco scoort best in Greenpeace-onderzoek, haakt vrolijk in met advertentie
Lees ook:Katja Schuurman en Ronald de Boer in spotje NPO Groen-app

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.