Volvo maakt reclame voor eigen Pocito-kinderfietshelmen

Vandaag lanceren we iets zo onverwachts, dat je jezelf afvraagt hoe je ooit zonder kon.” Opmerkelijke dagbladadvertentie van Volvo vandaag. Voor kindeVolvo Pocito helmrfietshelmen, vanaf nu verkrijgbaar bij de dealer. Niet onder eigen merknaam, Pocito is de naam (zeg niet per ongeluk Bokito, haha). Kost bijna €60 en er staat onderaan klein de slogan Volvo, for life op. In de hele pagina in o.m. de Volkskrant wordt geen aparte sitenaam genoemd voor meer informatie over de  helm (klik hier). Leuk weggevertje trouwens, als je een auto koopt. De tekst links is lang en grijs, noopt niet echt tot lezen. Ze allemaal intikken is ook niet zo relevant, het gaat allemaal over de veiligheid van de Volvo, het Zweedse automerk dat, zoals bekend, sinds kort onderdeel uitmaakt van een Chinese automobielgigant (met een minder goed imago als het gaat om de veiligheid van hun wagens). Wel even het afsluitende zinnetje, in het oranje: ”Daarom introduceren we vandaag voor ieder kind dat niet in een Volvo zit,  de Volvo onder de kinderfietshelmen.” PS Nu kinderen nog goed leren om hun hand uit te steken als ze de bocht om fietsen met die Pocito op.

Lees ook:Dirk (leuk) en Volvo (slap) haken in op inauguratie Barack Obama
Lees ook:Schone Zweedse lucht in de reclame bij Volvo
Lees ook:Rumoer rond Zweeds ‘ophaalreisje’ als reclame-actie Volvo C30
Lees ook:Lune zingt Volvo’s Leave The World Behind-spot voor XC60
Lees ook:Volvo komt met reclamegame en filmpje t.g.v. Volvo Ocean Race

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.