In aantocht, oploskoffie van … Starbucks?

I can’t taste the difference,” roept iemand noos op een gemeentevergadering, ergens in Amerika. Starbucks VIA, hun eigen merk oploskoffie, komt eraan, en wordt op dit moment geïntroduceerd in de VS en Canada. ”We found people across the country cannot tell the difference between Starbucks VIA and our fresh-brewed coffee. Can you?” Laat je uitdagen in de bekende winkels, en ga voortaan thuis ook Starbucks drinken, roepen ze op YouTube. Slimme marketingzet, dus. Zelf zweer ik bij de espressostrips van Nescafé, als oploskoffie, maar ik ben wel benieuwd hoe VIA smaakt. BTW: Daar in Noord-Amerika vinden ze het vast veel moeilijker om het verschil te proeven tussen oplos en echte, dan hier in Nederland koffieland. Via TIR.

Lees ook:Starbucks druk bezig met redden van bomen, nee, bossen
Lees ook:Ondanks Post-it-eruptie toch even rust in Nescafé-reclame
Lees ook:Meer dan kopjes koffie in fraaie promo over Starbucks
Lees ook:Starbucks-reclame voor banenplan VS, stort zelf $5 mln
Lees ook:Sneeuwvlokken boven New York, als Starbucks-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.