Starbucks-reclame voor banenplan VS, stort zelf $5 mln

Starbucks is in thuisland Amerika een banenproject begonnen, een prachtinitiatief samen met Opportunity Finance Network, met als naam: Create Jobs for USA Fund. Klanten kunnen $5 bijdragen, dat dan wordt gebruikt om kleinere bedrijven te financieren die solide banen creëren. En krijgen een armband. Maar Starbucks doet zelf ook niet lullig, en stopt zelfs liefst $5 miljoen in het project. De campagne voor Create Jobs for USA werd gemaakt door reclamebureau GOOD Corps in Los Angeles, met illustraties van Liz Meyer in New York. Meer beeld ervan is te zien via TIR.

Lees ook:Hoe Starbucks ijzersterk op Martin Luther King-dag inhaakte
Lees ook:Sneeuwvlokken boven New York, als Starbucks-reclame
Lees ook:Rihanna zingt niet één noot in Tap Project-infomercial Unicef
Lees ook:Stella Artois maakt echte schilderijen als reclame in New York
Lees ook:Adobe vecht ook met reclame tegen ‘Flash’kritiek Apple