Heel goed spotje van 122-jarige Engelse broodmerk Hovis: de tijdreis

As good today as it’s always been. Hovis, Engelands beroemdste broodmerk, bestaat 122 jaar. Wat een prestatie, al snap ik niet waarom ze nu juist 122 jaar aangrijpen voor festiviteiten. Maar het kan dus daar, met een broodmerk, en kennelijk niet in Nederland (hoewel, zou Tarvo niet terugkeren?) Dat Britse feit wordt gevierd met een commercial van 122 seconden, met daarin, zoals altijd, het jongetje dat een brood naar mama thuis brengt. Maar hij begint wel in 1886 en maakt alle historische momenten mee in zijn vaderland. Knap gemaakt door reclamebureau Miles Calcraft Briginshaw Duffy. PS Al eerder hier getoond, dit spotje, maar is veel mensen ontgaan, blijkt uit de ‘ziencijfers,’ wat jammer is. Via BrandRepublic.

Lees ook:Na tien jaar haalt Tetley Tea stripfiguurtjes terug in reclame
Lees ook:Even reclame maken voor 50 jaar ‘Kind of Blue’ van Miles Davis
Lees ook:Uit te knippen ‘Mama Tegoedbonnen’ van Danerolles
Lees ook:Ontbijt TV met het monster van Kelloggs
Lees ook:Supermarkt Plus maakt reclame met een ‘Schoorsteenhoed’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.