Ontbijt TV met het monster van Kelloggs

I miss a lot of people, mostly because I ate them…” Haha, Ontbijt TV met het -vriendelijke, schijnt het- monster van Kelloggs, Miles Melman geheten. Hij/het is de nieuwe woordvoerder van Raisin Bran Crunch. Even wennen. Aardig, maar wel wat te lang filmpje van reclamebureau Leo Burnett in Chicago.  Wordt hij/het een hit? Zou Miles ‘t redden, als spokesman, op langere termijn? Hope so. Ben heel benieuwd. Hij/het heeft een profile on Facebook, en zijn Miles Melman’s Breakfast Club fan page. Toch maar eens proberen, die Bran Crunch. PS Raar, kom je op de Kelloggs site, zie  een melkkoe… Via TIR.

Lees ook:Microsoft maakt met speelfilmpje reclame voor nieuwe Office 2010
Lees ook:John Legend’s ‘Junkfood Blues’ voor paashaas met spijt
Lees ook:Hoe meisje met gekke trek Kellogg’s Crunchy Nut eet bij bushalte…
Lees ook:Even reclame maken voor 50 jaar ‘Kind of Blue’ van Miles Davis
Lees ook:Prima initiatief: concert, musical, theater, (sport)event betalen met Air Miles

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.