Na NRC’s Slijpsteen voor de geest, VPRO’s Feest voor de geest

Na Slijpsteen voor de geest, de slogan voor NRC Handelsblad (bedacht door reclamebureau Ara) is er nu ook (tijdelijk?) Feest voor de geest, van de VPRO. Bedacht -als onderdeel van een ledenwervingscampagne- door reclamebureaus De Ideeënbus en Jona Studio. In
het Pakhuis De Zwijger te Amsterdam werd de nieuwe campagne onlangs gelanceerd. Zie bijgaande goeie commercial, met lekker liedje. Animatie van Mirka.

Lees ook:Mad Men reclame-expositie Pakhuis de Zwijger vanaf 1 juni
Lees ook:Amsterdam ‘Innovatiehoofdstad van Europa’ dankt iedereen per advertentie
Lees ook:Met ‘The City’ lanceert Heineken weer prachtspotje
Lees ook:Met hardlopen komt er meer vrij dan zweet zegt Asics-spot
Lees ook:Nieuw: Jacques en Sjors in animatie-spotje van Mona

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.