Beeld muziekconcert veranderd in schuimend glaasje Heineken

Op naar het Jammin' Festival in Venetië later deze maand, tijdens de kwartfinales van het EK Voetbal. Of toch maar niet. Aan deze fraaie advertentie, gemaakt door reclamebureau JWT in Milaan zal het niet liggen als de animo ervoor beperkt blijft (tenzij de Italianen eruit liggen natuurlijk). Via Ibelieve, alwaar een cynicus opmerkte dat deze Heinekenreclame er precies uitziet als een glas… Guinness.

 

Lees ook:Op naar ‘t café, 17.59 uur is Guinness-tijd zegt prachtcommercial
Lees ook:Brouwer Guinness vingervlug in nieuwe commercial
Lees ook:Kras haakt in met Kortingsdagen meldt advertentie
Lees ook:OS Sotchi drama Barnes-tweeling nu in spotje Guinness
Lees ook:WK/Oranje: ‘We zullen tot de bodem moeten gaan mannen’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.