Prada-animatiefilmpje ‘campagne van de week’ marketingblad TvM

Trembled blossoms is de naam van dit filmpje. Wat hun maatstaven zijn weet ik niet, maar de redactie van (de site van) het vakblad Tijdschrift voor Marketing heeft dit filmpje van Prada van bijna 5 minuten gebombardeerd tot Campagne van de week. En waarom ook niet, het is weer eens iets anders dan een ''gewone'' commercial of viral – internet(reclame)filmpje. Overigens zijn de reacties erop op YouTube niet erg positief… Zelf vind ik Trembled blossom -hoe vertaal je dat nu weer?- fascinerend en even geen verkooppraatje is ook wel eens prettig (de credits volgen na 't filmpje).

Lees ook:Hoogste prijs voor reclamespotjes in Cannes: Dove’s Evolutie-fimpje
Lees ook:Vulkaanuitbarsting(!) in Frankrijk als reclame toerismebureau
Lees ook:Kritiek op YouTube-handel van Diddy en Burger King
Lees ook:Virale actie Opel Astra leidt tot 450.000 telefoontjes
Lees ook:‘Nek’-commercial Ohra opgevolgd door ‘Leenauto’-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.