Nieuwe spots Audi R8, Toyota Corolla: welke scoort best in VS?

Tijdens de SuperBowl-finale in de VS zondag j.l. werden ook enkele nieuwe commercials voor automerken getoond. De meest opvallende was ongetwijfeld het Godfather-filmpje voor de Audi R8, die in Amerikaanse reclamekringen kritisch werd onthaald. Wat zégt zo'n commercial nu over zo'n prachtige auto? Nee, dan deze. Maar oordeel zelf. Dagblad/site USA Today deed onderzoek naar de populariteit van alle 55 vertoonde spots. Ook daar deed de Godfather (nee, geen paardenkop in bed) het niet goed. Slechts de 42ste plaats op de ranglijst. En de nieuwe voor de Toyota Corolla dan? Veel beter, eindigde 19e. Misschien wel omdat er weer dieren in voorkwamen (een das en kleine dasjes, en een groot kanon). 

Lees ook:Kat gaat onderdoor aan zijn liefde voor een Toyota Corolla
Lees ook:Dode dieren als fans in Toyota-reclame voor nieuwe van Hilux
Lees ook:Website ”Een heldere kijk op Schiphol” is knappe reclame/PR
Lees ook:Hond helpt paard: Bud-spot scoort hoogste waardering SuperBowl
Lees ook:Zangeres Kina Grannis in Doritos-spot minst populair bij SuperBowl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.