Dode dieren als fans in Toyota-reclame voor nieuwe van Hilux

Van heet-ie hier, pick-up o.m. in Nieuw Zeeland, waar dit controversiële spotje vandaan komt. De All New Hilux van Toyota wordt geherlanceerd in de reclame met een ode van dode dieren aan de vernieuwde van in een commercial gemaakt door reclamebureau Saatchi & Saatchi NZ. Bijgaand alle dieren in één filmpje waarin elk een (deel van een) gedicht uitspreekt. De op tv vertoonde spotjes zijn veel kort; eentje per dood dier op weg naar de maag van de consument. Ze vinden het leuk om

geschoten danwel gevangen te zijn want dan worden ze vervoerd in de nieuwe van danwel pick-up is de boodschap. De reacties waren voorspelbaar: humor zeggen sommige Nieuw-Zeelanders, afschuwwekkend vinden anderen. Meldt bron TIR. Toyota presenteert tegelijk een nieuwe slogan: ‘The All New Hilux. The Benchmark. Rebuilt.’

Lees ook:Tough? Ongelooflijke avonturen van een Toyota Hilux-berijder
Lees ook:Jajajaja, de onbreekbare Toyota ‘Baby Come Back’ Hilux
Lees ook:Toyota Hilux-eigenaren praten zonder woorden in Australisch spotje
Lees ook:Met legertje kokosnoten tonen hoe sterk nieuwe Toyota Hilux is
Lees ook:Koeien gaan joyriden in Toyota’s ‘onbreekbare’ Hilux-model

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.