Rugbyers als Super Heroes die alles aankunnen in spotje Sasol

Zoiets moet Nationale-Nederlanden toch eens doen met het nationale voetbalelftal, of Rabo met de hockeyers, haha… Olie- en chemiebedrijf Sasol uit Zuid-Afrika is hoofdsponsor van de Springboks, het nationale rugbyteam, dat meedoet aan de WK in Frankrijk. En dat zullen we weten. Ze lieten een fascinerende en knappe, maar wel heel erg overdreven commercial maken met de Springboks als Super Heroes: Never give up, never give in. Wat moeten ze zijn? More than just men. Rugbyers als elitekorps van het vechtleger, zo lijkt het. En dan tenslotte, als klap op de vuurpeil: "What if 15 had the power of a nation?" Goed bedoeld, maar beetje eng wel. Via Duncan's TV.

Lees ook:Sharapova, Ivanovic and Venus Williams in Sony Ericsson WTA-spot
Lees ook:Give a shit voor Kerstmis (spotje Oxfam)
Lees ook:Voetbal brengt mensen bij elkaar zegt Engelse Opel in spotje
Lees ook:Meer geven, minder nemen, zegt Australische bank(!) in spotje
Lees ook:Engeland exit op WK Rugby, maar Dove adverteert door met ‘Scrum Together’-moraal

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.