Nederlander Peer Moens maakt Duitse reclame voor jeugdvoetbal

''Hij is blond, heeft een knap koppie en kan nog een aardig balletje trappen ook.'' De Amsterdammer Peer Moens (12) -lid v.v. Swift- is, in de taal van De Telegraaf van- daag, het ideale jongetje voor de spiksplin- ternieuwe landelijke campagne om het Duitse jeugdvoetbal te promoten. Dat de knaap zo Hollands is als wat, namen de Duitsers voor deze ene keer op de koop toe. Moens is uit tientallen met name Duitse kinderen gekozen tot hét boegbeeld voor de door oud-internationals geleide razend populaire voetbalkampen, waar de jeugd de fijne kneepjes van de balsport wordt bijgebracht. ''Met zijn lenige traptechniekgaf de jonge spelverdeler alle concurrenten uit Duitsland het nakijken,'' aldus het wakkere dagblad. Maarre, Moens is dat niet de naam van 'n bekende keeper, zou zijn vader toevallig Oscar, laatstelijk PSV-er, heten? (foto Ruud Baan).

Lees ook:Speurders.nl maakt reclame met ‘Masterclass Naakfotografie’
Lees ook:Merkel en Sarkozy omarmen elkaar, nu hun automerken nog
Lees ook:Kritiek op ‘Das Auto’ als vervanger van ‘Volkswagen’s wie anders?’
Lees ook:Geen moment zonder humor – in Duitse reclame
Lees ook:ING lanceert platform ‘Jonge Leeuwen’ met de KNVB, Hyves en Disney XD voor voetballers en fans van 6-12 jaar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.