Mike gebruikt wel errug veel water in commercial voor Oras-kranen

In de serie Even Geen Autocommercial aandacht voor … sanitair kraan- werk, gemaakt door de Finse producent -en zowaar familiebedrijf- Oras. Een nieuwe type kraan halveert de waterconsumptie, en dat is hard nodig voor Mike. Want dit is zijn verhaal, hij gebruikt in zijn hele leven meer dan 4.5 miljoen liter water. Water Is Worth Loving, dus niet om onnodig enzovoorts, zegt Oras in dit heldere Britse filmpje. Via Ads of the World.

Lees ook:Design icoon Vivienne Westwood doucht voor Peta
Lees ook:Nomade en buseigenaar: Heineken’s interessante mensen
Lees ook:Mooie reclame drinkwater-reiniger Pureit Unilever
Lees ook:Gevecht in een bar, maar dan onder water (spotje Spa Barisart)
Lees ook:‘Onderweg-siroop’-spotje GO van Karvan Cévitam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.