Mannen paaien – campagne voor Coca-Cola Zero

De grote mediacampagne komt eraan. Coca-Cola lanceerde gisteren het nieuwe Coca-Cola Zero, een suikervrije variant, vooral bedoeld voor mannen. Light is meer in bij vrouwen, schijnt. Dus de ‘'moderne jonge man'' moet gepaaid. De nieuwe variatie, die volgens proevers smaakt naar de real thing, is al in diverse landen te koop. Geen calorieën dan, maar wel zoetstoffen, acesulfaam potassium en het controversiële aspartaam. Zie de Amerikaanse Coca-Cola Zero site, inclusief een paar veel te Amerikaanse commercials die, hoop ik. daar blijven. Ook kun je er met zaag, brander, bom en nog zo wat uit een bankkluis in Atlanta het geheim van ''Coke-ness'' zien te halen. Lukt vast niet.

Lees ook:Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje
Lees ook:Nieuwe Sprite met stevia-extract geadverteerd in dagblad
Lees ook:Biospubliek in maling genomen met smaaktest Coca-Cola
Lees ook:‘Taste the feeling’ als nieuwe reclameslogan Coca-Cola aangekondigd in spotje
Lees ook:Niet eerlijk: Snoop Dogg helpt reclame Pepsi een handje

2 reacties op “Mannen paaien – campagne voor Coca-Cola Zero

  1. A.

    Vrouwonvriendelijke f*** reclame!

      /   Beantwoorden  / 
  2. rub&

    @A: Ach, zeik toch niet zo.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.