’Where is your child’-campagne blijkt controversieel

Australië‘s Watch Around Water-campagne, waarin in zwembaden in Western-Australia op een ongebruikelijke manier op de gevaren van verdrinken wordt gewezen, blijkt controversieel. Sommige mensen namelijk bang dat, als een kind echt dreigt te verdrinken, badopzichters of anderen niet of (te) traag reageren vanwege de gewenning aan dat beeld van dat verdronken kind op de bodem van het zwembad … Dit deel van de campagne is echter nog niet stopgezet.

Lees ook:Fletse reclame Ajax voor wedstrijd tegen FK Jablonec
Lees ook:Fopreclame Mijn Domein met namen van sekssites
Lees ook:Wees niet bang voor de tandarts-reclame van de tandartsen van NarcoDent
Lees ook:Uw kind feest mee, maar drinkt, rookt en blowt niet. Toch?
Lees ook:‘Spotje hernieuwde Oilily doet denken aan SIRE-campagne’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.