Kleurige papegaai maakt reclame voor rumdrankje Parrot

Parrot vriesdrankjeFreeze a Parrot Today is de boodschap op deze buitenreclame, eentje die lijkt te appelleren aan jongeren. Maar de affiche maakt reclame voor een nieuw mixdrankje, en dat er alcohol inzit, is minder goed te lezen, rechts beneden. Gelukkig is het ronde groene Geen 16? Geen druppel!‘-logo goed te zien. De kleine lettertjes helemaal onderaan (KLIK erop om wat te vergroten)  -wie léést die nou in het voorbij gaan- staat Geniet, maar drink met mate. Een bekende tekst. Het nieuwe drankje, Parrot Bay, de New Freeze ‘n’ Squeeze Coctail, is een merk van Captain Morgan Rum.

Lees ook:Actie Shell, Lego en Ferrari samen in Kerstadvertentie
Lees ook:Nog niet uitgetoast? Op naar Londen zegt Eurostar-inhaker
Lees ook:Reclamestunt Kruidvat: hotelovernachting vanaf €12 bruto
Lees ook:Prijzenaanval Jumbo op A-merken van Albert Heijn in de reclame
Lees ook:Nominaties voor Young Captain Award 2016 gevraagd in advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.