Auto dendert ‘trap’ af in reclame verzekeraar Nationwide

De ‘pianotrap’ van VW in Stockholm trok terecht enorm veel aandacht vorig jaar, en dit is ook weer een reclametrap, maar dan veel eenvoudiger uitgevoerd. En zeker opvallend. Ook Nationwide, de grote Amerikaanse verzekeraar, met als reclameslogan ”Life comes at you fast,” nam een grote brede trap, naast een tentoonstellingsgebouw, in beslag. Zodat het net lijkt of voetgangers argeloos lopen argeloos een ”weg” op lopen en de aanstormende auto niet zien. Bedacht door reclamebureau TM Advertising in Irving in de VS. Via Creative Criminals.

Nationwide auto op trap

Lees ook:Creatieve Zweedse magazine advertentie voor de Volvo V70
Lees ook:De trap opgaan: even moeilijk als de Mount Everest beklimmen
Lees ook:Ze is ‘gewond, want van de trap gevallen.’ Gelooft u dat ècht?
Lees ook:Reclame voor een auto van €1.6 miljoen (Lambo Reventón)
Lees ook:Creatieve Kerstuitingen van Heineken, Nespresso, Mazda, Adidas e.a. merken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.