Aandacht voor de robothand van Rexona

Deze reusachtige robothand op een zogenaamde vitrine, de futuristische uitstraling versterkt dankzij de ingebouwde led-verlichting, greep medio-april bijna letterlijk de aandacht van passerende automobilisten. Opdrachtgever was Unilevermerk Rexona, buitenreclame-exploitant JCDecaux. Ze maakten reclame voor Rexona Men (‘future ready protection‘) in zes grote steden en de plaatsing viel samen, zoals dat hoort, met de hieronder op de Nederlandse tv vertoonde buitenlandse commercial voor hetzelfde merk, geregisseerd door de Nederlander Matthijs van Heijningen Jr (al een jaar geleden!) op Reclamewereld.blog te zien).

Lees ook:Toekomstmuziek: Nederlander maakt Rexona for Men-filmpje in VS
Lees ook:Unilever op de bres voor haar A-merken, zoals Rexona
Lees ook:De Gekke Worst verzoekt ons vegetariër te worden in spotje
Lees ook:Bij koffie-reclame hoort speculoos, ja speculOOs, van Lotus
Lees ook:Reclamewereld.blog noteert ruim 770.000 (!) pageloads in 2009

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.