Metro’s New York veranderd in ‘de natuur’ voor reclame Westin Hotels

Enkele prachtige voorbeelden van de reclame, ontwikkeld door Westin Hotels & Resorts in de VS, voor de metro in New York (of de reizigers ook zo enthousiast erover waren wordt er helaas niet bij gezegd). Zo werd deze zomer ook van Union Square een compleet uitgeruste Zentuin gemaakt door deze opmerkelijke hotelketen. Hier meer voor- beelden van de campagne. In de Westin moet je je béter voelen, als je er hebt gelogeerd, waar dan ook in de VS. Over de campagne zeggen ze nog: ''This transformation on subways, highways, airports, escalators en elevators will leave weary travelers feeling renewed and invigorated by surrounding them with evocative imagery.'' 

Lees ook:Seniorenseks ingezet in campagne voor Australische Virgin Money
Lees ook:Even tijd? Hoe ‘de’ naaktkalender van Pirelli wordt gemaakt
Lees ook:‘Ik heb erge diarree’ als crazy Japans instructiefilmpje
Lees ook:Shaun White’s reclametrailer Skateboarding Transformation
Lees ook:Bah, vies, die anti frisdrank-campagne van de stad New York

Eén reactie op “Metro’s New York veranderd in ‘de natuur’ voor reclame Westin Hotels

  1. Stijn P.

    Prachtige foto’s!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.